perjantai 13. tammikuuta 2012

Unelmien mies

Tänään näin yhessä blogissa mr dream guy-postauksen. Tässä ois mun. Tää on jo vuoden vanha lista, eikä sulhoa vieläkään löydy? En tajuu. Ystäväni kirjoitti tän mun sanelusta yks ilta ennen ko lähettiin baariin. Tiivistää kaiken oleellisen.

ihonväri: toivottava joo tätä en lähde erinäisistä syistä ees avaamaan
hyvät kengät! kuka kehtaa kulkee jonku kans, joka käyttää jotai sisäpelikenkiä??
voimakkaampi ko minä mää en oo niinku ystäväni manninen ja haasta miehiä kädenvääntöön mutta oisha se kiva, ettei se mies kaadu mun askelten tömähyksistä
ei amiz ei niinkään se koulutus, vaan jos on elämäntapa amis, nii ei oikein iske
ikä 20-26 tänä vuonna ko oon ite vanhempi nii 21-26 vois olla ja sitäpaitsi tytöt kehittyy nopeempaa
moraaliton huumorintaju naurattaa jos lapsi kaatuu
alkoholisti mun tasolla (megakänni oki!) mää en pelkää oksennusta
yhtä fiksu ko minä jep
täytyy olla muusikko anneki kumman kaassa tykkää muusikoista
röyhkeä paska mää ainaki haluan miehen, joka osaa vittuilla
snooker-material viihtyy baarissa
ulkonäkö ok! en potki sängystä, jos mies näyttää tai peräti on.. jude law, emile hirsch, heath ledger (harmi et delas), russel brand, ed westwick, kellan lutz, bradley cooper ja silleeen.
+ mää toivon, et se suhde sit kestää! 

terv. 4ever_alone

2 kommenttia:

  1. Harmi EtDèlas on ainut joka täyttää nämä kriteerit.

    VastaaPoista
  2. VOI EMMA! Olettanen sen olevan sinä <3 t: snookkeri-Reeta

    VastaaPoista